lår og lækker

Igår så jeg at den fierce #bodypositive blogger Jessica Torres skrev ud på hendes Facebook side om vigtigheden i at huske at tage noget på, som er lige lidt ude af ens comfort zone en gang imellem og på den måde lære at se sig selv som kamplækker på nye måder. Det fik mig til at tænke på dengang jeg plejede ALDRIG!!!! at ville vise mine lår. Jeg var altid så bange for at folk skulle se dem og tænke alverdens dårlige ting om mig og dem. Det var indtil en dag, hvor jeg backpackede rundt i Venezuela og en veninde sagde til mig “Ulla, der er ingen der kender dig alligevel – så hvorfor ikke bare være dig”. Det gav mig sparket i popoen til at få smidt de lange bukser i 40 graders varme og få noget sol på de blege stænder. 100% en beslutning jeg ikke har fortrudt. Så her får I et billede af mig i et par højtaljede korte shorts fra New Look. Nu bruger jeg shorts om så jeg er steder, hvor folk kender mig eller ej – uden at tænke over, hvad de tænker om dem!!

// Yesterday I saw that the fierce #bodypositive blogger Jessica Torres wrote a reminder to wear close a bit outside one’s comfort zone as a way of seeing oneself as gorgeous in many ways on her Facebook page. This made me think of when I used to not wear shorts as I felt like everyone was looking at me and judging my thighs. But one day travelling around Venezuela a friend told me “nobody knows you here – just be you”. And that gave me the kick in the butt to start being just me – in places where i don’t care if people know me nor if they wanna have a look!!!

ALL RIGHTS TO THESE PICTURES BELONG TO ULLA REBBE JERSLUND.

MUST NOT BE USED WITHOUT PERMISSION.

Leave a Reply

