New hobby

Så har jeg sku bestemt mig for at lære at spille el-guitar. Fra jeg startede med at sige det højt til andre så gik det stærk. Jeg har fået skaffet mig en el-guitar, forstærker, plekter, kabel, taske mm og som toppen af poppen er jeg kommet med i et pigeband med dejlig vred kvindegaragerock. 

About a month ago j decided that I wanted to learn how to play the electric guitar and from the moment that I started saying my desires out loud everything happened so fast. Now I have a guitar, amplifier and loads of stuff to go with it and I am part of a angry-women-garage-rock-band. 





Leave a Reply

