Pin-up Denmark competition

Så prøver jeg lykken med at melde mig til Pin-up Danmarks konkurrence om at vinde et photoshoot i ægte pin-up stil. De vælger en vinder med flest likes på ens pin-up selfie på Facebook fra Sjælland og en vinder fra Fyn og Jylland. Hvis du vil hjælpe mig med at komme et skridt nærmere drømmen om et pin-up photoshoot så kan du gøre det ved at trykke på dette link, klikke dig ind på mit billede og give mig fit Like. // I am trying my luck with Pin-Up Denmark’s competition for winning a true pin-up photoshoot. Whoever gets the most likes will get to win a photo shoot. If you wanna help me out and get one click closer to the dream you can do that by clicking on this link, opening my picture and giving me you Like.

pin-up competition

Leave a Reply

