Ink is in the air

Så fik jeg taget mig sammen og fik lavet min nye tatovering i sailor Jerry stil. Jeg startede med 1 1/2 time omrids og skygger og 2 uger senere fik jeg lagt farver i på 1 time. Ideen var at få noget mere dansk inspireret da flere af mine andre tatoveringer har latinamerikanske inspirationer. Jeg er pjattet med den:)

Hvad var din sidste tatovering?

Finally I finished my new tattoo in a true sailor Jerry style. It took 1 1/2 hour of frame and shadows and then two weeks later I went back for 1 hour of colouring. The idea was to get a tattoo with more of a Danish inspiration since a lot of my other ones are more Latin American inspired. I love it:)

What was your latest tattoo?

20140511-164221.jpg

20140511-164230.jpg

20140511-164239.jpg

Leave a Reply

