After new years comes a new year

Så er juleræset overstået, som jeg primært har tilbragt i Malaga med min familie, som er i gang med at bygge et hus dernede til deres pensionistdage. Nytår blev tilbragt med venner og glade danse stunder. Vupti så blev det et nyt år; et nyt år nu med en hund i familien, et mere positivt fokus og en tid hvor jeg skal finde ud af hvad jeg skal med mit liv som nyuddannet.

Christmas is over, which I mainly spent in Malaga, Spain with the family and Newyears was celebrated with friends and fun. Now it truly is a new year with a new dog in the family, a more positive outcome on life and a time for figuring out what to do with my life now that I have finished my degree.

smilenot

Leave a Reply

