Black and White dreams

I mit soveværelse vil jeg gerne have et sort og hvid tema, så øjnene kan slappe af når man skal sove og bare flade ud, og så synes jeg at det ser mega flot ud. Jeg har allerede Singer metal bunden og en stor hvid marmor plade som jeg lægger ovenpå. Hvordan skal jeres drømmesoveværelse se ud?

I would like my bedroom to be completely black and white so that my eyes and mind can relax when needed and for the cool look of it. How does your dream room look like?

soveværelse prikker sorthvid2 sorthvid1 sorthvid skull på bøger inspiration t soveværelse

Leave a Reply

