Finally done

YAY. Så er jeg endelig blevet færdig med min kandidatafhandling i Business and Development Studies og jeg har lige været oppe og forsvare forleden … og fik 12 🙂 Det var virkeligt fedt at blive færdig efter så lang tid og ikke skulle tænke på det længere. Og så fik jeg fine blomster af min noget så søde Moar:)

YAY. I have finally finished my Master Thesis in Business and Development Studies after many years of studying. It feels great to finish and not having to worry about it anymore. My sweet mom gave me flowers to celebrate it.

 

blomster

Leave a Reply

