No red boots – But red shoes

Jeg var til loppemarked på Guldbergsgade og i Elmegade i lørdags, hvor jeg fik købt disse skønheder for kun 20 DKK – perfekte til det outfit jeg havde på. Dagen stod på en blå pencil kjole med små pufærmer og hvide prikker. Det var lidt mærkeligt, men en fotograf kom hen og spurgte om han måtte tage billeder af mig mens jeg shoppede – Why not!

This saturday I went to a flea market and found these red beauties that fitted great with the outfit I was wearing, which was a blue pencil dress with white dots. A strange thing happened; a photographer walked up to me and asked if he could take pictures of me while shopping – Why not!

IMG_3391 IMG_3390 IMG_3392

Leave a Reply

