On its way to me

Collectif havde udsalg, hvilket betød at en del cute items røg ned i  min kurv og nu er på vej til mig i Valby:) WEEEEEE. Hvad er det sidste du har købt?

Collectif had a sale, which meant that a lot of cute items now are on their way to me in Copenhagen 🙂 WEEEE. What was your last clothing purchase?

Skærmbillede 2013-08-02 kl. 11.32.17

Denne kjole

Skærmbillede 2013-08-02 kl. 11.32.50

Denne skjorte

Skærmbillede 2013-08-02 kl. 11.33.19

Denne korte cardigan. Ih hvor ejg glæer mig til at have den på til en lækker strutkjole.

Skærmbillede 2013-08-02 kl. 11.33.54

Denne cherry bikini:)

Skærmbillede 2013-08-02 kl. 11.34.24

Denne A-formede røde nederdel

2 thoughts on “On its way to me

  1. Superlækre ting du har købt! 🙂 Jeg har lige købt et par lola ramona sko i modellen angie. Farven er hvid og grøn med lyserød hæl. Tror de passer perfekt med den hell bunny Hell Bunny Larissa flamingo kjole som jeg også lige har købt.
    Det værste ved web-shopping er ventetiden! 😀

  2. Hej Heidi. Super fed model. En smule høje til min klodsethed, men den model er gudesmuk. Har du købt den i åben eller lukket model? WAW den er såååå flot den kjole. Flamingoer er helt klart i top3 af mønstre til tøj:)
    Ja jeg venter også stadig – og tjekker min postkasse hele tiden:)

Leave a Reply

